Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  آموزشگاه كنكور،مشاوره انتخاب رشته كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور آموزشگاه كنكور،مشاوره انتخاب رشته كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور

آموزشگاه کنکور

آموزشگاه كنكور،مشاوره انتخاب رشته كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور

آموزشگاه كنكور،مشاوره انتخاب رشته كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور

بارمان كنكور، با تعهد به ارائه ي بهترين خدمات آموزشي!

 .

بارمان يك مركز آماده سازي كنكور معتبر است كه دوره هاي جامع و مشاوره شخصي را براي كمك به دانش آموزان در امتحانات خود ارائه مي دهد. با اساتيد مجرب و متعهد، امكانات پيشرفته و سابقه موفقيت آميز، بارمان به انتخابي پيشرو براي بسياري از دانش آموزان و خانواده هاي آنها تبديل شده است.

 .

يكي از ويژگي هاي كليدي بارمان دوره هاي كنكور جامع آن است كه تمامي دروس درج شده در آزمون را پوشش مي دهد. چه در حال آماده شدن براي بخش علوم يا علوم انساني باشيد، بارمان براي هر كدام يك دوره تخصصي دارد. اين دوره ها به گونه اي طراحي شده اند كه كل برنامه درسي را پوشش مي دهند و به دانش آموزان درك عميقي از موضوعات ارائه مي دهند. كلاس‌ها همچنين تعاملي هستند و به دانش‌آموزان اجازه مي‌دهند تا سؤالات خود را بپرسند و هر شك و شبهه‌اي را كه ممكن است دارند روشن كنند. اين رويكرد نه تنها به دانش آموزان كمك مي كند تا دانش خود را ارتقا دهند بلكه اعتماد به نفس و انگيزه آنها را نيز افزايش مي دهد.

 .

برخي از وبينار هاي بارمان كنكور:

  • وبينار آموزش رياضي فصل 1: مجموعه، الگو و دنباله، توسط استاد سعيد اسماعيل زاده
  • وبينار آموزش رياضي دهم مبحث فضاهاي نمونه اي گسسته وپيوسته، توسط استاد سعيد اسماعيل زاده
  • وبينار آموزش رياضي دهم مبحث تابع (نمودار تابع درجه ۲) ، توسط استاد سعيد اسماعيل زاده
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث موج و انواع آن، توسط استاد حامد اسماعيل زاده
  • وبينار آموزش رياضي، ترسيمات هندسي مبحث عمود، توسط استاد سعيد اسماعيل زاده
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث تركيب مقاومت ها، توسط استاد حامد اسماعيل زاده

و بيش از صد ها وبينار ديگر در زمينه آموزش درس هاي كنكور... ( جهت شركت در وبينار ها تماس بگيريد )

 .

بارمان علاوه بر دوره هاي معمولي كنكور، دوره هاي تخصصي را نيز براي موضوعات يا موضوعات خاص ارائه مي دهد كه ممكن است دانش آموزان در مورد آنها به كمك بيشتري نياز داشته باشند. اين دوره ها براي دانش آموزاني ايده آل است كه نقاط ضعف خود را شناسايي كرده اند و مي خواهند بر بهبود آنها تمركز كنند. علاوه بر اين، بارمان آزمون‌هاي آزمايشي و آزمون‌هاي عملي را نيز ارائه مي‌دهد كه محيط واقعي آزمون كنكور را شبيه‌سازي مي‌كند و به دانش‌آموز فرصت مي‌دهد تا پيشرفت خود را ارزيابي كرده و زمينه‌هاي بهبود را شناسايي كند.

 آموزش كنكور - بارمان كنكور

اما آمادگي كنكور فقط به سختي درس خواندن نيست. همچنين نياز به راهنمايي و پشتيباني مناسب دارد، جايي كه مشاوران مجرب بارمان وارد مي شوند. پس از ثبت نام، به هر دانش آموز يك مشاور شخصي اختصاص داده مي شود كه در طول سفر آماده سازي آنها را به صورت يك به يك راهنمايي و پشتيباني مي كند. مشاور در برنامه ريزي مطالعاتي، مديريت زمان به دانش آموزان كمك مي كند و نكات و راهكارهايي را براي دستيابي به نتايج دلخواه در اختيار آنها قرار مي دهد. آنها همچنين به دانشجويان در درخواست هاي دانشگاهي خود كمك مي كنند و اطمينان حاصل مي كنند كه آنها تصميمات آگاهانه اي در مورد مسير تحصيلي آينده خود مي گيرند.

 .

در بارمان، تمركز نه تنها بر كمك به دانش آموزان در موفقيت در امتحانات است، بلكه بر رشد و پيشرفت كلي آنها نيز تمركز دارد. به همين دليل بارمان علاوه بر آماده سازي دانش آموزان براي كنكور، فعاليت هاي فوق برنامه اي مانند سخنراني در جمع، تفكر انتقادي و دوره هاي رهبري را نيز ارائه مي دهد. اين فعاليت‌ها به دانش‌آموزان كمك مي‌كند تا مهارت‌هاي ضروري را توسعه دهند كه نه تنها در سفر تحصيلي، بلكه در آينده شغلي‌شان نيز مفيد خواهد بود.

 .

در خاتمه، اگر دانش آموز دبيرستاني هستيد كه براي كنكور آماده مي شويد، ثبت نام در بارمان را در نظر بگيريد. بارمان با دوره هاي جامع، اساتيد مجرب و مشاوره شخصي مي تواند به شما كمك كند تا به نتايج دلخواه خود برسيد و راه را براي آينده اي درخشان و موفق هموار كند. پس بيشتر از اين منتظر نباشيد، همين امروز به بارمان سر بزنيد و اولين قدم را براي موفقيت كنكور خود برداريد.

 .

بارمان كنكور، با انتخابي هوشمندانه براي آينده ي تحصيلي شما!

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور:

  • كارگاه تقويت پايه رياضي و آمار 3 پايه دوازدهم كنكور و آمادگي براي حل تست هاي دشوار
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مديريت
  • وبينار تست زني كنكور درس رياضي و آمار 1 پايه دهم
  • تكنيك هاي حل سريع و تست زني اصولي در درس شيمي 1 و آزمايشگاه پايه دهم كنكور
  • تكنيك هاي حل سريع و تست زني اصولي در درس آمار و احتمال يازدهم كنكور
  • روش تست زني  درس زيست شناسي 1 پايه دهم كنكور
  • كارگاه تقويت نقاط ضعف و آمادگي براي كنكور در تمامي دروس
  • وبينار تست زني كنكور درس فيزيك پايه دهم

و صد ها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

 .

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/18 ساعت: ۰۷ توسط:academy :